Καθηγητής Μαθητής
Εξετάζω σε κάθε μάθημα. Διαβάζει σε κάθε μάθημα (συνέπεια).
Βάζω στόχο, δηλ. σε κάθε μάθημα διδάσκω μια  συγκεκριμένη ενότητα με μια σειρά που αναγράφεται στο ετήσιο και στο εβδομαδιαίο χρονοδιάγραμμα. Διαβάζει ποσοτικά αλλά και ποιοτικά κάθε ενότητα (το ποσοτικό διάβασμα απαιτεί αποστήθιση, το ποιοτικό κριτική ικανότητα. Στις εξετάσεις απαιτείται ο συνδυασμός).
Παραδίδω με επιμονή και υπομονή κάθε λεπτομέρεια, είμαι αναλυτικός και μεταδοτικός. Μαθαίνει το πολυτονικό σύστημα με ακρίβεια (πολύ σημαντικό). Γίνεται τέλειος ορθογράφος (θα του χρειαστεί για την υπόλοιπη ζωή του!).
Δεν εκνευρίζομαι ποτέ, δεν υψώνω τον τόνο της φωνής μου ποτέ, δε φέρνω σε δύσκολη θέση το μαθητή μου. Μυείται στο να αγαπάει τη γλώσσα και τη γνώση γενικότερα.
Διδάσκω ορθολογιστικά, καθαρά χωρίς σκοτεινά σημεία με μαθηματική λογική 1,2,3. Τον πείθω να πιστέψει το στόχο του για το Πανεπιστήμιο. Τον πείθω ότι αξίζει τον κόπο η προσπάθεια και η πίεση που δέχεται.
Χειρίζομαι με διακριτικότητα τις εφηβικές μεταπτώσεις του μαθητή μου. Τον μαθαίνω να προγραμματίζει το χρόνο διαβάσματός του.
Πιστεύω στην εργασία, στην παραγωγικότητα, στην οργάνωση, στη μεθοδικότητα. Προσπαθώ να μεταδώσω αυτά τα χαρακτηριστικά στον μαθητή μου γιατί είμαι δάσκαλος πάνω απ ’ όλα.